loading...

فروشگاه ورق ام دي اف و ملامينه

فروشگاه ايچوب عرضه كننده انواع ورق ام دي اف، ورق هايگلاس و ورق ام دي اف ملامينه در طرح ها و رنگ هاي متنوع

بازدید : 1157
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18


حسابداري چيست؟ يك سيستم است كه در آن فرآيند جمع آوري، طبقه بندي، ثبت، خلاصه كردن اطلاعات و تهيه گزارش‌هاي مالي و صورت‌هاي حسابداري در شكل ها و مدلهاي خاص انجام مي گيرد.حسابداري براي اين است كه افراد ذي نفع درون سازماني مثل مديران سازمان و يا برون سازماني مثل بانك ها، مجتمع عمومي سازمان مورد نظر و يا مقامات مالياتي بتوانند از اين اطلاعات استفاده كنند. به همين دليل فردي كه تحصيلات دانشگاهي ندارد، بيشتر دفتردار است تا حسابدار.
چرا كه گزارش هاي اين دسته از افراد مطابق استاندارد نيست و پردازش كافي نمي شود و بيشتر تراز حساب ها مي باشد.
براي مثال يك حسابدار تجربي نمي تواند بين دارايي كوتاه مدت و بلند مدت تفاوت قائل شود و يا نمي داند كه چگونه بايد معاملات ارزي را در دفاتر ثبت كرد.
از سوي ديگر يك حسابدار متخصص، در آينده مي تواند مدير مالي يك سازمان يا شركت گردد يعني مي تواند به مديريت يك شركت ايده بدهد كه منابع موجودش را در چه راه‌هايي سرمايه گذاري نمايد تا استفاده بهينه كند و يا اگر شركت به منابع مالي جديد نياز داشت يك مدير مالي بر اساس دانش آكادميك خود مي تواند بگويد كه از چه طريقي بايد تامين مالي كرد. و مجموع اين فعاليت ها خارج از توانايي يك حسابدار تجربي است.توانايي‌هاي لازم براي حسابداريرشته حسابداري از جمله رشته هايي است كه از داوطلبان سه گروه آزمايشي رياضي و فيزيك، علوم تجربي و علوم انساني دانشجو مي پذيرد و در آزمون هر سه گروه نيز درس رياضي به عنوان مهمترين درس اين رشته مطرح است.
در واقع داشتن شم رياضي در رشته حسابداري از اهميت بسياري برخوردار است. همچنين يك حسابدار بايد بتواند بخوبي گزارش كارهاي خود را ارائه دهد.
بنابراين بايد در ادبيات فارسي مسلط بوده و نگارش خوبي داشته باشد.
دانشجوي اين رشته بايد تحمل ساعت‌ها كار در پشت يك ميز و صندلي و سروكار داشتن با اعداد و ارقام را داشته باشد. همچنين بايد دقيق و منظم باشد تا در جمع بندي اعداد و ارقام دچار مشكل نگردد.
موقعيت شغلي حسابداري در ايرانفرصت هاي شغلي يك حسابدار بسيار گسترده است و از پايين ترين سطح تا بالاترين سطح را در بر مي گيرد. و با وجود اين كه در دانشگاهاي مختلف كشور اعم از دولتي، غيرانتفاعي و آزاد، دانشجويان بسياري در رشته حسابداري تدريس مي كنند اما تعداد فارغ التحصيلان بيكار اين رشته از بيشتر رشته ها كمتر است. چون از يك موسسه كوچك گرفته تا بزرگترين كارخانه هاي كشور حداقل براي تهيه اظهارنامه مالياتي به حسابدار نيازمند هستند.
درس‌هاي اين رشته در طول تحصيلدروس پايه:روانشناسي عمومي، جامعه شناسي، اصول علم اقتصاد، رياضيات پايه، رياضيات كاربردي، آمار كاربردي، مباني كاربرد كامپيوتر، پژوهش و عمليات، مديريت توليد، حقوق بازرگاني، پول و ارز بانكداري، مباني سازمان مديريت، توسعه اقتصادي، ماليه عمومي، روش تحقيق.
دروس اصلي و تخصصي:اصول حسابداري، حسابداري ميانه، حسابداري پيشرفته، حسابداري صنعتي، حسابرسي، حسابداري مالياتي، اصول تنظيم و كنترل بودجه، مديريت مالي، مباحث جاري حسابداري، متون حسابداري
معرفي راهكارها و نرم‌افزارهاي حسابداري از pegahsystem.comراهكار نرم‌افزار ويژه شركت‌هاي توليدي (ERP)
نرم‌افزار حسابداري ويژه شركت‌هاي توليدي ERP
با توجه به عمق و گسترش رقابت در دنياي امروز نرم افزار ها براي مديريت بر اساس اطلاعات دقيق و به‌هنگام از نيازهاي اساسي شركت‌هاي توليدي هستند.متاسفانه در كشور ما ERP يك نياز جدي اما مغفول مانده بوده و شركت‌هاي نرم افزار عموما به سيستم‌هاي پايه بسنده كرده و اين نياز را بي‌پاسخ گذاشته‌اند.
پگاه سيستم با يكپارچگي بالاي نرم افزارهاي خود و همچنين گستردگي بي‌نظير سبد محصول خود توانسته است به راهكار جامع ERP ايراني براي شركت‌هاي توليدي دست يابد.
در اين راهكار با توجه به نياز شركت‌هاي توليدي از سيستم هاي ستادي مانند : نرم افزار حسابداري ، نرم افزار انبار ، نرم افزار دارايي ثابت ، نرم افزار حقوق و دستمزد نرم افزار بها تمام شده ، نرم افزار تايم شيت ، سيستم‌هاي خط توليد مانند: نرم افزار برنامه ريزي توليد ، نرم افزار كنترل كيفيت ، نرم افزار PM (نرم افزار نگه‌داري و تعميرات) ، نرم افزار كاليبراسيون ، نرم افزار برنامه ريزي و احتياجات مواد سيستم‌هاي زنجيره تامين مانند: نرم افزار خريد داخلي ، نرم افزار انبار ، نرم افزار خريد خارجي ، نرم افزار ارزيابي تامين كنندگان سيستم‌هاي front office مانند : نرم افزار فروش ، نرم افزار خدمات پس ازفروش ، نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري(نرم افزار CRM) ، نرم افزار پخش ، نرم افزار رضايت سنجي مشتريان سيستم هاي اداري مانند نرم افزار اتوماسيون اداري سيستم هاي مديريتي مانند : نرم افزارهوش تجاري(نرم افزار BI) ، نرم افزار داشبورد مديريت و… در عملكردي كاملا يكپارچه با يكديگر نياز مشتري را برآورده مي‌سازد.
مشتري بر از اساس نياز خود مي‌تواند قسمت يا تمام نرم افزارها در يك يا چند مرحله تهيه نمايد.
در ساختارERP پگاه سيستم با ورود مواد اوليه به انبار مواد اوليه و ثبت رسيد موقت كالا سيستم چك ليست كنترل مواد اوليه كالاي مربوطه را به كارتابل بازرس كنترل كيفيت از قبل تعريف شده در سيستم ارسال مي نمايد و پس از انجام بررسي در صورت تاييد همه يا بخشي از كالاي وارده به انبار مواد اوليه مجوز صدور رسيد دايم بخش تاييد شده را به انبار دار مي دهد . و در خصوص اقلام مردود شده در بازرسي امكان صدور حواله برگشت به تامين كننده و يا رسيد انبار ضايعات بسته به سياست برخورد سازمان با تامين كنندگاه را مهيا مي نمايد .
در خصوص بازرسي هاي حين توليد محصولات در جريان ساخت سيستم براساس برنامه توليد برنامه ريزي شده در زير سيستم برنامه ريزي توليد به صورت خودكار چك ليست هاي مربوط به كنترل محصول حين توليد و نيز كنترل فرايند توليد را به كارتابل بازرسان تعيين شده در سيستم ارسال مي نمايد .
درخصوص محصول نهايي پس از ثبت گزارش توليد در سيستم برنامه ريزي و كنترل توليد سيستم امكان صدور خودكار رسيد موقت دريافت از توليد براي محصولات توليد شده و رسيد موقت برگشت از توليد براي مواد اوليه برگشتي از خط توليد و رسيد انبار ضايعات براي ضايعات ايجاد شده در خط توليد را در سيستم انبار انجام مي دهد كه براساس ويژگيهاي كنترل كيفيت پذير بودن محصولات نهايي رسيدهاي موقت صادر به زير سيستم كنترل كيفيت جهت اخذ تاييديه واحد كنترل كيفيت ارسال ميگردد و سيستم براي محصولات نهايي تاييد شده در كنترل كيفيت رسيد دايم دريافت از توليد و براي محصولات نامنطبق بررسي محصولات نامنطبق مطابق با روش اجرايي كنترل محصول نامنطبق سازمان و در نهايت بنا به نتايج كنترل محصول نامنطبق امكان صدور رسيد انبار ضايعات و يا رسيد دايم جهت موارد داراي اجازه ارفاقي را صادر مي نمايد.
سيستم برنامه ريزي توليد مطابق با اطلاعات BOM هر يك از محصولات نهايي و يا نيمه ساخته و نيز اطلاعات OPC محصولات (ترتيب عملياتهاي توليدي- كنترلي) و اطلاعات نيروهاي انساني توليد منتسب شده به هريك از شيفتهاي كاري و عملياتهاي توليدي محصولات مختلف ، ماشين آلات خط توليد ، زمانبندي شيفت هاي توليدي و زمانهاي استاندارد عملياتهاي توليد . با توجه به سفارشات ساخت ثبت شده در زير سيستم فروش با توجه به تعيين الويت هاي فروش اقدام به برنامه ريزي توليد عملياتهاي مختلف براساس خطوط توليد طرحريزي شده و برنامه ريزي توليد ماشين آلات و نيروي انساني توليد مي نمايد و در صورت ناكافي بودن ظرفيت لازم هشدارهاي موردنياز را به كاربر برنامه ريزي توليد اعلام مي دارد .
با توجه به ارتباط سيستم برنامه ريزي و كنترل توليد و نيز BOM هر يك از محصولات مطابق ميزان موجودي انبار هر يك از مواد اوليه و نيمه ساخته مورد نياز توليد امكان ثبت درخواست كالا از انبار و در صورت كمبود موجودي انبار وبا توجه به ارتباط سيستم برنامه ريزي توليد و سيستم خريد امكان ثبت درخواست خريد در سيستم برنامه ريزي توليد وجود دارد .
با توجه به ارتباط سيستم نگه‌داري و تعميرات با سيستم برنامه ريزي توليد امكان لحاظ نمودن برنامه سرويس هاي پيشگيرانه ماشين الات در زمانبندي برنامه ريزي توليد وجود دارد.
راهكار نرم‌افزار ويژه صنعت پيمانكاريپگاه سيستم، با اتكا به سبد محصول گسترده – امكانات منحصر به فرد محصولات خود – تجربه چندين‌ساله در صنعت پيمانكاري، توانسته است راهكار خاصي براي اين صنعت رو به رشد ارائه نمايد.
از مهمترين امكانات و ويژگي‌هاي اين راهكار مي‌توان به موارد ذيل اشاره نمود:
محاسبه بهاءتمام شده هر پروژه با استفاده از سطوح نامحدود تفصيلي شناور:
با توجه به امكانات مختلف سيستم حسابداري پگاه‌سيستم مانند: نامحدود بودن سطوح تفصيلي شناور ، سند تسهيم حساب‌ها ، گزارشات ماتريسي تو در تو و همچنين امكانات گسترده سيستم تايم شيت پگاه سيستم امكان محاسبه بهاء تمام شده هر پروژه ، مقايسه هزينه يك عمليات خاص در پروژه‌هاي مختلف (به طور مثال عمليات گودبرداري در پروژه‌هاي گوناگون)و… از خروجي‌هاي مهم اين راهكار در سيستم حسابداري است.
گردآوري اطلاعات پروژه‌ها در دفتر مركزي :
با استفاده از ابزار انتشار اطلاعات پگاه ‌سيستم مي‌توان اطلاعات تمام كارگاه‌هاي پروژه‌ را در ستاد مركزي گردآورد.با اين امكان، مديريت و راهبري پروژه‌ها، متناسب با سياست‌هاي ستاد مركزي براي هر پروژه فراهم مي‌گردد.
محاسبه دستمزد هر پروژه :
به كمك نرم‌افزار تايم شيت پگاه سيستم ، مي‌توان هزينه دستمزد هرپروژه را با توجه به حضور پرسنل مشترك ، سهم نيروهاي ستادي و عوامل مهم ديگر به سهولت بدست آورد.
مراقبت از ماشين‌آلات :
بي‌شك در هر شركت پيمانكاري ماشين‌آلات و تجهزات مدرن و پرهزينه از الزامات و مزيت‌هاي رقابتي آن سازمان است.سيستم‌ نگه‌داري و تعميرات پگاه سيستم اين امكان را به شما مي‌دهد تا برنامه‌ريزي مناسب براي مراقبت از ماشين آلات و تجهيزات سازمان خود داشته باشيد.
مديريت اموال و دارايي‌ها:
سيستم دارايي‌ثابت پگاه سيستم، با قابليت نگه‌داري گردش اطلاعات در سطوح پروژه‌ها(علاوه بر مراكز هزينه)، امكان انتقال دارايي بين پروژه‌ها (علاوه بر مراكز هزينه) و تعيين سهم استهلاك براي هر پروژه در كنار جمع‌داري اموال و …. امكان مديريت هدفمند دارايي‌ها را فراهم مي‌آورد.
مديريت تأمين كالا و مصالح پروژه:
سيستم‌هاي انبار ، خريد داخلي ، خريد خارجي پگاه سيستم مديريت اين حوزه مهم را براي شركت‌هاي پيمانكاري بر عهده دارند.
سيستم‌هاي تداركات داخلي و سفارش‌هاي خارجي در راهكار پيمانكاري، با ارتباط با انبارهاي پروژه مي‌توانند بر اساس درخواست‌هاي پروژه براي سفارش كالا و خدمات اقدام كنند. تحويل كالا هم در انبار و هم به‌صورت ارسال مستقيم به پروژه امكان‌پذير بوده و مديريت تامين كالا مي‌تواند در هر لحظه كالاي سفارش داده‌شده را رديابي كند و به كمك سيستم با اشراف به زمان‌هاي سفارش كالا در برنامه‌ريزي تأمين كالاي پروژه‌ها از تأخيرهاي احتمالي جلوگيري كندمديريت موجودي مواد و مصالح و قطعات ماشين‌آلات با استفاده از سيستم انبار و حسابداري انبار:
آگاهي از موجودي انبارهاي پروژه امكان انتقال كالا بين انبار‌ها از دفتر مركزي را امكان‌پذير مي‌كند. همچنين با اجراي انبارگرداني مكانيزه در سطح پروژه‌ها و امكان تجميع اطلاعات در دفتر مركزي، رديابي رسيد و مصرف كالا‌ها در پروژه‌ها و داشتن سابقة پروژه‌هاي گذشته و جاري ، هر شركت مي‌تواند اطلاعات مصرف كالاي هر پروژه را به‌دست آورد و از آن‌ها در بهينه‌سازي روند اجراي پروژه‌ها و تخمين زمان و اجراي پروژه‌هاي بعدي كمك بگيرد.
مديريت دريافت‌ها، پرداخت‌ها و تضامين با استفاده از سيستم خزانه‌داري:
در صنعت پيمانكاري استفاده از تسهيلات و تضامين بانكي امري اجتناب ناپذير است.در سيتسم خزانه‌داري پگاه سيستم امكان مديريت تسهيلات و تضامين فراهم گرديده است.به‌علت تنوع و گستردگي پرداخت‌ها و دريافت‌ها در صنعت پيمانكاري مديريت دريافت و پرداخت با قابليت پوشش ضمانت‌نامه‌ها ، تسهيلات و مديريت تنخواه پروژه‌ها، كنترل وجوه نقد، نقدينگي و دستيابي به گزارش منابع و مصارف پروژه امري حياتي است كه در سيستم خزانه‌داري پگاه سيستم در اختيار مشتريان قرار گرفته است.
مديريت هزينه‌ها بر اساس پيش‌بيني:
با يكپارچگي بين سيستم خزانه‌داري و حسابداري و امكانات سيستم حسابداري پيمانكاري پگاه سيستم مشتري مي‌تواند سقف هزينه هر رديف كاري در هر پروژه را مشخص و سيستم با رسيدن به اين سقف : گزارش‌ها ، آلارم‌ها و محدوديت‌هاي كاري اعمال گردد.
راهكار نرم‌افزار خاص صنايع نظاميصنايع نظامي كشور با توجه به بالا بودن درجه اهميت مسايل امنيتي و نيز مديريت اطلاعات و عمليات در شرايط خاص محيط هاي نظامي نياز به نرم افزارهاي ويژه كاربردي ، عملياتي و اجرايي دارند .
پگاه سيستم با توجه به چندين پروژه موفق در صنايع نظامي كشور افتخار دارد راهكاري ويژه اين صنايع را به شرح زير معرفي نمايد:
حوزه مالي:
استفاده از سيستم‌هاي مالي ستادي با امنيت اطلاعات بالا از ويژگي‌هاي اين حوزه است.
حوزه اداري:
استفاده از سيستم‌هاي حقوق‌و دستمزد و اتوماسيون اداري در اين حوزه.
حوزه مديريت:
سيستم‎‎‌هاي هوش‌تجاري ، مديريت عملكرد سازمان و داشبورد مديريت در اين قسمت مي‌تواند مورد استفاده قرار گيرد.
حوزه نرم افزاري IMS:
اين حوزه شامل چهار بخش تضمين كيفيت ، ارزيابي و پايش ،مديريت سايت توليد و HSE.
بخش تضمين كيفيت شامل ماژول هاي مديريت مدارك ، مديريت فرآيندها و اهداف ، مديريت اقدامات اصلاحي ، پيشگيرانه و بهبود ،مديريت آموزش ،مميزي داخلي ، مديريت جلسات و بازنگري مديريت ،مديريت سوابق . بخش ارزيابي و پايش شامل ماژول هاي ارزيابي تامين كنندگان ، ارزيابي مشتريان ، مديريت شكايات و ارزيابي عملكرد كاركنان. بخش مديريت سايت توليد شامل ماژول هاي مديريت كاليبراسيون ، مديريت نگه‌داري و تعميرات(نرم افزار PM) ، كنترل كيفيت محصول و كنترل محصول نامنطبق. بخش HSE شامل ماژول هاي مديريت ريسك هاي ايمني ، جنبه هاي زيست محيطي ، فاكتورهاي مديريت انرژي ، ايمني و بهداشت و مديريت بازديد و مانور.
راهكار نرم‌افزار ويژه صنايع نفت، گاز و پتروشيمينفت و گاز ضروري ترين سوخت براي اقتصاد جهاني است. با پيشرفت هاي روز افزوني كه در اين صنعت شاهد آن هستيم و براي نظارت بر يك پلت فرم حفاري از راه دور، تمام زيرساخت بايد بسيار قابل اعتماد و در دسترس، و براي دستيابي و ايمني، سيستم ها و نرم افزار ها بايد با يكديگر يكپارچه باشند.
با رشد و افزايش پيچيدگي در امكانات اين صنعت، شركت پگاه سيستم مجموعه نرم افزار هاي يكپارچه حسابداري خود را براي صنعت نفت، گاز و پتروشيمي ارائه نمود تا تمامي نيازهاي مورد نياز براي حفظ و عمليات تاسيسات نفت و گاز را ايجاد نمايد.
راهكار هاي تخصصي مبتني بر فناوري اطلاعات در صنعت نفت، گاز و پتروشيمي، مجموعه سيستم هايي است كه شركتها و سازمانهايي كه در اين صنعت فعال هستند را پوشش ميدهد. شركت پگاه سيستم با وجود تنوع نياز هاي موجود در اين صنعت و نياز شديد به استراتژي و برنامه هاي منظم تدوين يافته به خوبي تمامي اين نياز هاي را برطرف ساخته است.
راهكارهاي جامع و گسترده پگاه سيستم در حوزه‌هاي مختلف شركت‌هاي نفت ، گاز و پتروشيمي را مي‌توان در بخش‌هاي ذيل بخش‌بندي كرد:
حوزه مالي:
استفاده از سيستم‌هاي مالي ستادي با امنيت اطلاعات بالا از ويژگي‌هاي اين حوزه است.
حوزه اداري:
استفاده از سيستم‌هاي حقوق‌و دستمزد و اتوماسيون اداري در اين حوزه.
حوزه مديريت:
سيستم‎‎هاي هوش‌تجاري ، مديريت عملكرد سازمان و داشبورد مديريت در اين قسمت مي‌تواند مورد استفاده قرار گيرد.
حوزه نرم افزاري IMS:
اين حوزه شامل چهار بخش تضمين كيفيت ، ارزيابي و پايش ،مديريت سايت توليد و HSE.
بخش تضمين كيفيت شامل ماژول هاي مديريت مدارك ، مديريت فرآيندها و اهداف ، مديريت اقدامات اصلاحي ، پيشگيرانه و بهبود ،مديريت آموزش ،مميزي داخلي ، مديريت جلسات و بازنگري مديريت ،مديريت سوابق . بخش ارزيابي و پايش شامل ماژول هاي ارزيابي تامين كنندگان ، ارزيابي مشتريان ، مديريت شكايات و ارزيابي عملكرد كاركنان. بخش مديريت سايت توليد شامل ماژول هاي مديريت كاليبراسيون ، مديريت نگه‌داري و تعميرات(نرم افزار PM) ، كنترل كيفيت محصول و كنترل محصول نامنطبق. بخش HSE شامل ماژول هاي مديريت ريسك هاي ايمني ، جنبه هاي زيست محيطي ، فاكتورهاي مديريت انرژي ، ايمني و بهداشت و مديريت بازديد و مانور.
راهكار نرم‌افزار حسابداري ويژه صنعت فولادصنعت فولاد به عنوان يكي از صنايع مادر و كليدي براي زنجيره تامين بسياري از صنايع پايين دستي مي باشد.موفقيت شركت هاي توليد كننده فولاد در عرضه محصولات مناسب با قيمت رقابتي و استفاده از نرم افزار هاي يكپارچه مي تواند در بهبود وضعيت نقش بسزايي داشته باشد.
بزرگترين چالش هاي پيش روي مديران مجموعه هاي توليدي فولاد كنترل و نظارت بر فرآيندهاي پيچيده توليد است. لذا وجود نرم افزار هاي توليدي مناسب اين صنعت، مي تواند به مديران در جهت تصميم گيري بهتر ياري رساند.
همچنين در صورتي كه بتوانيم هزينه تمام شده توليد فولاد را كاهش دهيم،مي توانيم شاهد كاهش بهاي تمام شده محصولاتي مانند خودرو و صنعت ساختمان و… باشيم، لذا با توجه به اين نكته،ضرورت استفاده از نرم افزار هاي توليدي صنعت فولاد براي ما بيشتر مي‌شود.
شركت پگاه سيستم، پس از تحليل و بررسي دقيق نيازمندي‌هاي صنعت فولاد، با طراحي و توليد نرم‌افزار مناسب اين افتخار را دارد كه به مديران اين صنعت در بهبود آن ياري رساند
راهكار پگاه سيستم در اين صنعت از حوزه‌هاي زير تشكيل مي‌شود:
حوزه مالي:
استفاده از سيستم‌هاي مالي ستادي با امنيت اطلاعات بالا از ويژگي‌هاي اين حوزه است.
حوزه اداري:
استفاده از سيستم‌هاي حقوق‌و دستمزد و انوماسيون اداري در اين حوزه.
حوزه مديريت:
سيستم‎‎هاي هوش‌تجاري ، مديريت عملكرد سازمان و داشبورد مديريت در اين قسمت مي‌تواند مورد استفاده قرار گيرد.حوزه نرم افزاري IMS:
اين حوزه شامل چهار بخش تضمين كيفيت ، ارزيابي و پايش ،مديريت سايت توليد و HSE.
بخش تضمين كيفيت شامل ماژول هاي مديريت مدارك ، مديريت فرآيندها و اهداف ، مديريت اقدامات اصلاحي ، پيشگيرانه و بهبود ،مديريت آموزش ،مميزي داخلي ، مديريت جلسات و بازنگري مديريت ،مديريت سوابق . بخش ارزيابي و پايش شامل ماژول هاي ارزيابي تامين كنندگان ، ارزيابي مشتريان ، مديريت شكايات و ارزيابي عملكرد كاركنان. بخش مديريت سايت توليد شامل ماژول هاي مديريت كاليبراسيون ، مديريت نگه‌داري و تعميرات(نرم افزار PM) ، كنترل كيفيت محصول و كنترل محصول نامنطبق. بخش HSE شامل ماژول هاي مديريت ريسك‌هاي ايمني ، جنبه هاي زيست محيطي ، فاكتورهاي مديريت انرژي ، ايمني و بهداشت و مديريت بازديد و مانور.
راهكار نرم‌افزار حسابداري پخشتوزيع، رساندن محصول مناسب در زمان مناسب و مكان مناسب، به مشتريان هدف است. شاخص ترين تفاوت شركت هاي بازرگاني با شركت هاي پخش در مديريت توزيع كالا مي باشد، توزيع يكي از اركان اساسي تاكتيك‌هاي بازاريابي است كه به همراه ديگر عوامل همچون محصول، قيمت، و پيشبرد براي متقاعد ساختن مشتريان به كار گرفته مي‌شود.توزيع مؤثر و استفاده از يك نرم افزار پخش يكپارچه، مي‌تواند مزيت رقابتي يك بنگاه اقتصادي نسبت به رقباي خودش باشد.براي افزايش امنيت در توزيع محصولات و كاهش خطاي انساني در انجام محاسبات و تحويل كالاها به نرم افزاري مورد اطمينان و يكپارچه براي مديريت روند پخش كالا نياز است، كه نرم افزار پخش پگاه سيستم اين نياز را براي مشتريان خود بر طرف كرده است.در شركتهاي پخش كالا ، به دليل وجود سياست هاي خاص در امر فروش و خصوصيات خاص ورود و خروج كالا ، لزوم وجود نرم افزار ويژه پخش به وضوح ديده مي شود . در همين راستا پگاه سيستم ، نرم افزار انبار و فروش ويژه پخش را معرفي مي‌نمايد.
برخي از امكانات راهكار پخش پگاه سيستم مي‌توان به موارد ذيل اشاره كرد.:
پشتيباني از پخش گرم و پخش سرد. پشتيباني كامل از انبارهاي متعدد و انبار بين راهي. پشتيباني كامل از ليست قيمت‌هاي مختلف. پشتيباني كامل از فرمول‌هاي مختلف و متعدد براي تخفيف ، جشنواره و …پشتيباني كامل از فرمول‌هاي مختلف براي محاسبه پورسانت. پشتيباني كامل از تبلت‌ براي سفارش‌گيري و فروش ويزيتورها.
راهكار نرم‌افزار حسابداري ويژه صنعت سيمانصنعت سيمان كشور با حدود 80 سال سابقه، كه 2درصد از توليد ناخالص داخلي را تشكيل مي دهد، طراحي و استقرار سيستم نگهداري در اين صنعت را ضرورت ميدهد. شركت پگاه سيستم كه توليد كننده نرم افزار هاي جامع و يكپارچه در حوزه مديريت كارخانه هاي صنعتي ميباشد با هدف برطرف نمودن نياز هاي خاص اين صنعت راهكارهاي نرم افزاري مناسبي را ارائه كرده است.
راهكار پگاه سيستم در اين صنعت از حوزه‌هاي زير تشكيل مي‌شود:
حوزه مالي:
استفاده از سيستم‌هاي مالي ستادي با امنيت اطلاعات بالا از ويژگي‌هاي اين حوزه است.
حوزه اداري:
استفاده از سيستم‌هاي حقوق‌و دستمزد و انوماسيون اداري در اين حوزه.
حوزه مديريت:
سيستم‎‎هاي هوش‌تجاري ، مديريت عملكرد سازمان و داشبورد مديريت در اين قسمت مي‌تواند مورد استفاده قرار گيرد.
حوزه نرم افزاري IMS:
اين حوزه شامل چهار بخش تضمين كيفيت ، ارزيابي و پايش ،مديريت سايت توليد و HSE.
بخش تضمين كيفيت شامل ماژول هاي مديريت مدارك ، مديريت فرآيندها و اهداف ، مديريت اقدامات اصلاحي ، پيشگيرانه و بهبود ،مديريت آموزش ،مميزي داخلي ، مديريت جلسات و بازنگري مديريت ،مديريت سوابق . بخش ارزيابي و پايش شامل ماژول هاي ارزيابي تامين كنندگان ، ارزيابي مشتريان ، مديريت شكايات و ارزيابي عملكرد كاركنان. بخش مديريت سايت توليد شامل ماژول هاي مديريت كاليبراسيون ، مديريت نگه‌داري و تعميرات(نرم افزار PM) ، كنترل كيفيت محصول و كنترل محصول نامنطبق. بخش HSE شامل ماژول هاي مديريت ريسك هاي ايمني ، جنبه هاي زيست محيطي ، فاكتورهاي مديريت انرژي ، ايمني و بهداشت و مديريت بازديد و مانور.
رعايت ويژگي‌هاي توليد و توزيع سيمان از ديگر موارد قابل اشاره در اين راهكار است.
راهكار نرم‌افزار ويژه شركت‌هاي بازرگانينرم افزار بازرگاني پگاه سيستم با نام تجاري سازيار از مهمترين سيستم هاي مالي ميباشد كه در شركتهاي تجاري و بازرگاني كوچك و بزرگ مورد استفاده قرار ميگيرد.
استفاده از نرم‌افزارهاي ويژه بازرگاني امري بديهي است و با توجه به فضاي رقابتي بين شركت هاي تجاري مختلف، امروزه رمز موفقيت هر شركت تجاري و بازرگاني در گرو فروش مناسب محصولات و پاسخگويي سريع به نياز هاي مشتريان است.
از اين جهت نرم افزار بازرگاني پگاه سيستم با ثبت رويدادهاي فروش و ايجاد ارتباطي يكپارچه با ديگر سيستم‌ها مانند: انبار،حسابداري،خزانه داري(دريافت و پرداخت) ، مديريت ارتباط با مشتريان(CRM) و خدمات پس از فروش (CSS) به مديران شركت‌هاي بازرگاني كمك ميكند تا از طريق گزارشات مناسب بر فروش نظارت داشته باشند .


نرم افزار crm

نرم افزار حسابداري

نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار انبارداري

نرم افزار مديريت حقوقي

نرم افزار اتوماسيون اداري

اتوماسيون آمار

بازدید : 879
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

كشف پديده‌اي به نام ليزر توانست در امر سلامتي، رفع يك‌سري عارضه‌ها و البته در دنياي زيبايي، انقلابي به پا كند و با رشد تكنولوژي و دانش روز، اين پديده هم دستخوش سير تكاملي شد. امروزه ليزرهاي متعددي در امر زيبايي و سلامتي به كار گرفته مي‌شوند تا به بيماران در رسيدن به خواسته‌هاي‌شان كمك كنند؛ اما آيا ليزر مي‌تواند عارضه‌هاي پوستي را صددرصد رفع كند؟

استفاده از ليزر چه زماني موثر است و كدام عارضه‌هاي پوستي به كمك آن اصلاح مي‌شوند؟ در اين‌خصوص گفت‌وگويي با دكتر طاهره دانشمند، متخصص پوست، مو و زيبايي داشته‌ايم كه در ادامه مي‌خوانيد.


ليفت پلك اصفهان


ليزر و بيماري‌هاي پوستي
از ليزر براي مسائل متعددي استفاده مي‌شود كه در دسته‌بندي كلي مي‌توان به درمان بيماري‌هاي پوستي و روش‌هاي زيبايي اشاره كرد. در اينجا به نقش ليزر درماني در كنترل و بهبود بيماري‌ها و عارضه‌هاي پوستي اشاره مي‌كنيم.

رفع سياهي زير بغل با ليزر


١. پسوريازيس
يكي از شايع‌ترين بيماري‌هاي پوستي در ايران پسوريازيس است كه بايد اشاره كنيم در حال حاضر هيچ درمان صددرصدي براي بهبود كامل آن وجود ندارد. در مرحله آخر اين بيماري درصورتي‌كه پزشك نتواند از روش‌هاي درماني دارويي پاسخ مناسبي بگيرد، از ليزرها براي بهبود علايم بيماري استفاده مي‌كند كه همراهي آن با كنترل استرس يكي از بهترين راه‌هاي جلوگيري از شدت و گسترش پسوريازيس است.

تزريق چربي اصفهان


٢. خال‌هاي عروقي
اين عارضه را گاه در صورت بچه‌هاي كوچك مي‌بينيم و ليزر مي‌تواند آنها را برطرف كند. ماه‌گرفتگي‌ها هم در همين رده هستند كه وقتي بچه‌ها به سن خاصي برسند، پزشك مي‌تواند با كمك ليزر از پيشرفت و بزرگ شدن ضايعات جلوگيري كند.

٣. لك حاملگي
اين عارضه كه هم در زمره بيماري‌ها و هم در زمره عارضه‌هاي ضدزيبايي شناخته مي‌شود و به آن ملاسما هم مي‌گويند، ازجمله عارضه‌هاي پوستي است كه ليزر براي بهبود آن نقش دارد. اين لك وابسته به هورمون است و همزمان با درمان‌هاي دارويي مي‌توان از ليزردرماني هم استفاده كرد كه به كم‌رنگ شدن لك‌ها كمك مي‌كند. البته بايد گفت از آنجا كه بروز آنها هورموني است، درمان كاملي ندارند و تنها مي‌توان لك‌ها را كم‌رنگ كرد. ضمن آنكه برگشت مجدد هم دارد كه البته زمان دارد و گاهي ممكن است پس از دو يا حتي ١٠ سال برگردد. براي درمان دارويي همزمان بيمار بايد آزمايش‌هاي هورموني هم بدهد.

ليزر موهاي زائد اصفهان


٤. جاي جوش بلوغ
اين مشكل كه به آن آكنه اسكار هم گفته مي‌شود، جاي جوش‌هاي بلوغ در جوان‌هاست كه به شكل عارضه‌هاي پوستي باقي مي‌ماند. اين اسكار به شكل جاي آبله‌مرغان يا فرورفتگي‌هايي بر سطح پوست خودنمايي مي‌كند و با ليزرهاي جديد مي‌توان آن را تا ٨٠ درصد رفع و درمان كرد؛ البته اگر فرد هنوز هم دچار آكنه است، بايد همزمان براي درمان آكنه فعالش، درمان دارويي شود.

ليزر الكساندرايت كندلا در اصفهان

٥. التهابات پوستي
يكي از ليزرهاي موجود براي درمان بيماري‌ها، ليزر كم‌توان است كه برعكس اسمش، اتفاقاً قدرت بالايي در روش‌هاي درماني دارد و براي مثال، در بهبود التهابات مفصلي از آن استفاده مي‌شود. از اين ليزر مي‌توان براي درمان بعضي التهابات پوستي نيز استفاده كرد. براي مثال، در افرادي كه سال‌ها پيش از ژل پاژ استفاده كرده‌اند و اين ژل عوارضي بلندمدت در آنها ايجاد ايجاد كرده است، وقتي اين ژل را از بدن‌شان تخليه مي‌كنيم، براي كاهش التهابات آن از اين ليزر استفاده مي‌شود. حتي پس از انجام ليزر ليپوليز هم براي كم كردن التهابات و كبودي‌هاي پوست بيمار از اين ليزر استفاده مي‌كنيم.

بازدید : 917
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

مواد دارويي متعددي در جوانسازي پوست موثرند؛ از جمله رتينوييدها، اسيدهاي ميوه، ماتريكسيل، ضدآفتاب ها، كِرم هاي حاوي استروژن گياهي و بالاخره كِرِم ها و لوسيون هاي حاوي ويتامين هاي مختلف به خصوص ويتامين هاي C و E. رتينوييدهاي موضعي مانند ترتينويين از ديرباز در درمان بيماري هاي مختلف پوستي مانند آكنه (جوش غرور جواني) كاربرد داشته اند و همچنين در درمان آسيب هاي پوستي ناشي از نور آفتاب و نيز پيري پوست ناشي از افزايش سن به كار مي رفته اند. اين نوع كِرِم ها و اسيدهاي ميوه مانند آلفاهيدروكسي اسيدها به دليل لايه برداري پوست، تحريك پذيري آن را در برابر نور آفتاب افزايش مي دهند و بنابراين افراد بايد براي حصول نتايج مطلوب استفاده صحيح از ضدآفتاب را مدنظر قرار دهند. امروزه برخي مواد در كِرِم هاي جوان كننده به كار مي رود كه ادعاي تحريك كلاژن سازي پوست را دارند؛ مانند ماتريكسيل كه در بسياري از كِرِم هاي جوان كننده پوست (ضدپيري) وجود دارد.

خالبرداري در اصفهان

ويتامين هاي C و E نيز آثار اثبات شده اي در مقابله با راديكال هاي آزاد و آسيب هاي پوستي ناشي از نور آفتاب دارند و نه تنها مصرف خوراكي آنها براي پوست مفيد است؛

ليزر كك مك اصفهان

بلكه مصرف موضعي آنها در پيشگيري از پيري پوست كاربرد دارد.
ميكرونيدلينگ اصفهان

استروژن گياهي (فيتواستروژن) مانند استروژن سويا نيز اثر قابل قبولي در پوست هاي محروم شده از هورمون هاي زنانه در خانم هاي يائسه و جوان سازي پوست داشته است.

مزوتراپي در اصفهان

ردپاي آنها را در بسياري از كِرِم هاي ضدپيري مخصوص سنين يائسگي خواهيم ديد.


مزوتراپي مو اصفهان
لاغري با كويتيشن در اصفهان


متخصصان زيبايي پوست به مراجعه كنندگان خود توصيه ميكنند براي جلوگيري و از خشكي صورت و چين و چروك پوست، تقويت كننده هاي پوست و آبرساني مناسب پوست را فراموش نكنند.براي درست كردن اين ماسك يك خيار متوسط را پوست كنده و آن را رنده نماييد سپس يك قاشق غذاخوري روغنگليسيرين به آن اضافه كنيد و به مدت 20 دقيقه آن شب روي پوست خود بگذاريد.براي درست كردن اين ماسك ميتوانيد از پوست خيار به تنهايي استفاده نماييد براي اينكار كافيست كه پوست خيار را رنده كرده و با گيليسيرين تركيب كرده و روي پوست خود قرار دهيد.

ليزر جاي جوش در اصفهان

بازدید : 953
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

ورق هاي گلاس چيست؟«هاي گلاس» يك نوع ورق با مغزي ام دي اف (MDF) و با روكشي پلاستيكي از جنس پلكسي گلاس مي باشد. معمولا ورق هاي هايگلاس تنها از يك طرف با پلكسي گلاس پوشيده شده اند و سمت ديگر ورق با لايه هاي ارزانتر پوشش داده مي شود. اين لايه حالتي براق، شفاف، و زيبا به ورق «هاي گلاس» مي دهد و به همين دليل كاربرد زيادي در ساخت تجهيزات دكوراسيون داخلي از جمله كابينت، كمد، دكور و غيره پيدا كرده است.
ورق هاي گلاس در سمتي كه لايه پلكسي گلاس دارد ضد آب محسوب مي شود و بهتر است براي ماندگاري كابينت و دكور، لايه پشت ورق نيز از جنس مرغوبي مانند «ملامينه» پوشش داده شود. ورق «هاي گلاس» داراي تنوع رنگ و طرح بسيار زياد است. مدل هاي بسيار زيبايي با اين نوع ورق در كابينت سازي و دكوراسيون اجرا مي شود و قيمت نسبتاً مناسبي دارد.معني هاي گلاسحالت شيشه اي «هاي گلاس» موجب شده است عموماً تصور شود كلمه «گلاس» از لغت شيشه (Glass) در زبان انگليسي آمده است در حالي كه اصل اين واژه، High Gloss به معناي درخشندگي زياد (براقيت زياد) مي باشد.
پيش از انتخاب جنس «هاي گلاس» براي كابينت، كمد يا دكوراسيون بهتر است مزايا و معايب، قيمتها و نمونه هاي آن را به خوبي بشناسيد.




نوعي ‌ام‌دي‌اف با روكش نوعي پلاستيك به نام پلكسي گلاس است. پلكسي گلاس همانند شيشه شفاف است. جنس اين پلكسي گلاس از نوعي پلي كربنات است كه ظاهر شبيه به شيشه دارد اما نسبت به شيشه سبك‌تر و محكم‌تر مي‌باشد. اكثر تخته‌هاي ‌هايگلاس يك رو مي‌باشند، كه يك سمت آن با لايه محافظ مانند سلفون پوشانده شده و سمت ديگر، ظاهري سفيد از جنس ملامين و كاغذ دارد.
ام‌دي‌اف‌ هايگلاس
هايگلاس نوعي ‌ام‌دي‌اف است با اين تفاوت كه روكش آن به غير از ملامينه با يك لايه پلكسي گلاس پوشانده مي‌شود.ابعاد مورد استفاده‌ هايگلاس براي كابينت‌كاران 122*280 سانتي‌متر به ضخامت 16 ميلي‌متر مي‌باشد. در خريد اين تخته‌ها بايد بسيار دقت داشت تا نوع مرغوب آن را تهيه كرد چراكه اگر روكش UV خوبي نداشته باشند، در هنگام برش شروع به پريدگي لبه‌ها مي‌كنند. معمولا نوع مرغوب آن داراي پشت ملامينه سفيد است و براي هر برگ بسته بندي مجزا در نظر گرفته مي‌شود، تا هنگامي‌كه در پالت بر روي يكديگر قرار مي‌گيرند آسيب نبيند.هر چه جنس ‌هايگلاس بهتر باشد، ماندگاري كابينت‌ها نيز بيشتر خواهد بود. كيفيت مغزه ‌ام‌دي‌اف، جنس روكش‌هايگلاس، دستگاه پرس و نوع چسب مصرف شده به طور مستقيم بر كيفيت ‌‌ام‌دي‌اف‌ هايگلاس تاثير دارد.
‌ام‌دي‌اف پلي گلاسدر ‌ام‌دي‌اف‌هاي پلي گلاس، يك لايه ?? ميكروني از پلي استر بر روي سطح يك طرف ورق ‌ام‌دي‌اف دو رو ملامين پرس شده است و رنگ نهايي صفحه توسط رنگ لايه ملامين كه روكشي از پلي استر دارد، تعيين مي‌شود و به مرور زمان نيز هيچ تغيير رنگي در ورق‌هاي ملامين و پلي گلاس ايجاد نمي‌شود.مقاومت سطح اين ورق‌ها در برابر خراش به اندازه‌اي بالاست كه به شما اجازه مي‌دهد با يك اسفنج سطوح را بدون ايجاد خراش تميز كنيد.




تفاوت پلي گلاس و هايگلاسبراقيت:در حالت كلي پلي گلاس نسبت به هايگلاس در ميزان براقي، و شفافيت، سطح بسيار صيقلي، برتري دارد.
خط و خش:‌ام‌دي‌اف هاي هايگلاس احتياج به مراقبت دارند، حتما بايد با دستمال هاي نرم و نخي و با شوينده هاي ملايم سطوح هايگلاس را تميز كرد و اسيدهاي آشپزخانه و موادي نظير سركه يا الكل مخصوصاً اگر به طور مستقيم بر سطح كار ريخته شوند آسيب محسوسي به سطح كار وارد مي كنند، از جمله تغيير رنگ و خط و خش زياد. كه در اين صورت هايگلاس پس از مدت كوتاهي جذابيت خود را از دست مي‌دهد. اما پلي گلاس نسبت به هايگلاس مقاومت بيشتري در مقابل خط و خش داشته و زمان طولاني‌تري كيفيت و جذابيت خود را حفظ مي‌كند.

قيمت پلي گلاس فومنات

ايچوب


دو آبجكت مات و براق:
در ورق‌هاي پلي گلاس (مانند نيمن آلمان طرح فلش) ما روي يك ورق به طور همزمان حالت مات و براق را در كنار هم داريم اما در ورق‌هاي هايگلاس چنين زيبايي وجود ندارد.
ضد خط و خش:وقتي مي‎گوييم ‌ام‌دي‌افي ضد خط و خش است، يعني اگر آن را با اسكاچ (نه سيم) تميز كنيم آسيب نمي‌بيند. (به غير از ورق‌هاي هايگلاس، ساير ورق‌ها ضد خط و خش هستند).


ورق ام دي اف


ورق هايگلاس

ورق پلي گلاس


مقاومت در برابر اسيد‌هاي آشپزخانه:بعضي از ‌ام‌دي‌اف ها، به غير از هايگلاس، در مقابل اسيدهاي آشپزخانه (مثل وايتكس و اسپري‌هاي تميز كننده همه كاره…) مقاومت قابل قبولي دارند .
UV:رنگ نهايي براق كننده ورق ‌ام‌دي‌اف (به اندازه ي دو ميكرون) است بعضي ورق‌هاي ‌ام‌دي‌اف با رنگ خاص پوشش داده مي‌شود كه قابليت براق كنندگي دارد و انجام اين كاربه شرايط خاص نياز دارد. UV، ‌ام‌دي‌اف را مقاوم‌تر مي‌كند و مقاومت آن از روكش‌هاي هايگلاس بيشتر و از روكش‌هاي پلي گلاس نيز بيشتر است.


ورق ملامينه

ورق فوميزه

بازدید : 1049
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

هايگلاس High Gloss نوعي ورق چوبي با مغزي از جنس ام دي اف (MDF) مي باشد كه با استفاده از يك روكش پلاستيكي از جنس پلكسي گلس رويه اين نوع ورق پوشانده شده است. ورق هاي، هايگلاس عموما از يك طرف با استفاده از پلكسي گلاس پوشانده مي شوند و به دليل به صرفه بودن از نظر اقتصادي طرف ديگر ورق هاي هاي گلاس با استفاده از مواد ارزانتري پوشش داده مي شوند. پلكسي گلاس موجب مي شود حالتي براق، شفاف و زيبا به ورق هاي هايگلاس داده شود. بنابراين رنگ هاي هايگلاس بسيار جذاب مي باشد و به همين دليل كاربرد زيادي در ساخت تجهيزات دكوراسيون داخلي مانند كابينت، كمد، دكور و .... دارد. اين لايه حالتي براق، شفاف، و زيبا به ورق «هاي گلاس» مي دهد و به همين دليل كاربرد زيادي در ساخت تجهيزات دكوراسيون داخلي از جمله كابينت، كمد، دكور و غيره پيدا كرده است. تنوع رنگي بالا ورق هاي هايگلاس موجب شده استفاده از انواع طرح هاي هايگلاس در توليد كابينت هاي هايگلاس استفاده شود. و به عنوان محبوب ترين ورق كابينتي در بين ايرانيان شناخته شود. ورق هاي هايگلاس از سمتي كه لايه پلكسي گلاس بر روي آن قرار دارد ضد آب محسوب مي شود و بهتر است براي دوام بهتر و ماندگاري بيشتر لايه ديگر آن با استفاده از يك ماده مرغوب مانند ملامينه پوشش داده شود. قيمت ورق هايگلاس نيز نسبتا مناسب است و اين امر نيز خود محبوبيت اين نوع ورق را دو چندان كرده است. قيمت ورق ام دي اف هايگلاس اصولا بر اساس نام برند و كيفيت ورق هايگلاس تعين مي شود بنابراين قيمت ورق هايگلاس ايراني , قيمت هايگلاس agt و قيمت كابينت هايگلاس ترك با يكديگر متفاوت خواهد بود. در فروشگاه اي چوب مي توانيد از ميان صدها مدل ورق هايگلاس بهترين ورق هايگلاس را با توجه به سليقه خود انتخاب و خريداري نماييد. قيمت ورق ام دي اف هايگلاس موجود در فروشگاه ايچوب به صورت متري ارائه مي شود. ابعاد ورق ها نيز به صورت استاندارد مي باشد كه با توجه به نياز مشتري در ابعاد مورد نظر نيز قابل برش مي باشند. از تفاوت هاي گلاس ترك و ايراني مي توان به تنوع رنگي و كيفيت رنگ و جنس ورق ها اشاره كرد. ورق هايگلاس ايشيك و ورق هايگلاس AGT از محبوب ترين ورق هايگلاس ترك بشمار مي آيند. در اين بخش از فروشگاه ايچوب مي توانيد ضمن بررسي قيمت ورق هايگلاس ترك و ايراني و طرح هاي ورق هايگلاس بهترين ورقمورد نظر خود را خريداري نماييد. كابينت كرم نسكافه اي هايگلاس

بازدید : 984
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

ورق ام دي اف ( MDF SHEET ) كه اختصار عبارت Medium Density Fiberboard مي باشد. نوعي تخته فيبر با تراكمي خاص مي باشد. مواد استفاده شده در توليد ورق ام دي اف شامل تنه درختان، ليف هاي خرما و نيشكر . نوعي مواد شيميايي خاص مي باشد. ورق MDF و انواع آن از پركاربردترين محصولات چوبي در ساخت كابينت، كمد ديواري و .... مي باشد. ورق ام دي اف نوعي فرآورده هاي چوبي از خانواده تخته فيبر مي باشد. كه به روش خشك توليد مي گردد. ميزان چگالي ورق هاي ام دي اف بر حسب كيلو گرم بر متر مكعب با توجه به ميزان ضخامت بين 650 تا 800 مي باشد. ورق ام دي اف به صورت خام كاربرد ندارد و مي بايست با استفاده از موادي روكش شود. تا داراي طرح ها و رنگ هاي جذابي شود. ورق ام دي اف هايگلاس نوعي از اين نوع ورق ام دي اف مي باشد. ورق ام دي اف در ضخامت هاي گوناگوني وجود دارد كه مي توان به ورق 8 ميل ام دي اف ، ورق ام دي اف خام 16 ميل ، ورق ام دي اف خام 5 ميل ، ورق ام دي اف خام 4 ميل ، ورق ام دي اف خام 3 ميل مي باشد. قيمت ورق ام دي اف خام بر اساس برند، ميزان ضخامت و ايراني و خارجي بودن تعيين مي شود. بنابراين قيمت ورق ام دي اف ترك و قيمت ورق ام دي اف ايراني يكسان نمي باشد. انواع ورق ام دي اف در ابعاد متفاوتي توليد مي شود بنابراين بهترين ابعاد ورق ام دي اف ابعادي مي باشد كه كمترين مقدار هدر رفت داشته باشيد. از برندهاي ورق mdf مي توان به ورق ام دي اف پاك چوب ، ورق ام دي اف يزد ، ورق ام دي اف يلديز ترك ، ورق ام دي اف يونيك , ورق ام دي اف هاي هايمچ و ورق ام دي اف واريو اشاره كرد. كه قيمت عمده ورق ام دي اف هر برندي با توجه به ميزان سفارش شما متفاوت خواهد بود. در فروشگاه ايچوب مي توانيد قيمت روز ورق ام دي اف در طرح ها و رنگ هاي متنوع را به صورت آنلاين مشاهده نماييد. جهت خريد و اطلاع از قيمت ورق ام دي اف ترك و ايراني با ما تماس بگيريد.

بازدید : 838
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

ام دي اف ملامينه نوعي تخته فيبر با چگالي متوسط (Medium-density fibreboard) مي باشد كه جزء فرآورده هاي چوبي به حساب مي آيد. ام دي اف نوعي فيبر با چگالي 350 تا 800 كيلوگرو بر متر مكعب مي باشد. ورق ام ‌دي ‌اف عموما بعد از توليد روكش مي شود. استفاده از روكش‌ هاي تزييني، علاوه بر زيبايي به دوام و كارائي بيشتر ام دي اف ملامينه كمك مي كند. متداولترين نوع روكش براي ام دي اف روكش ملامينه مي باشد. ام دي اف ملامينه رايج ترين نوع ورق هاي MDF مي باشد كه در آن كاغذ آغشته به چسب را با حرارت و فشار بالا روي تخته مي چسبانند. ورق ام دي اف ملامينه علاوه بر دارا بودن سايز ويژگي هاي ورق هاي چوبي، داراي برخي از خواص نيز مي باشد كه موجب برتري كيفيت ام دي اف ملامينه نسبت به ساير ورق هاي چوبي مانند تخته خُرده ‌چوب(نئوپان)، تخته ‌لايه و تخته فيبر مي باشد. ورق ام دي اف ملامينه در ابتدا به عنوان يك جايگزين براي اوراق چوبي مطرح گرديد و به دليل كيفيت بالايي كه داشت بعده ها به عنوان يك جايگزين ايده آل براي جايگزيني با چوب مطرح گرديد. بنابريان ملامينه يك روكش براي ورق هاي ام دي اف خام (فيبر) مي باشد. از مهم ترين تفاوت ورق ام دي اف ملامينه با ورق فيبر ملامينه مي توان به اين موضوع اشاره كرد كه لبه هاي ام دي اف ملامينه قابلت ماشينكاري را دارند. بنابراين بعد از برشكاري مي توان لبه هاي آن را با نوار چسبكاري نمود. از قابليت هاي ام دي اف روكش ملامينه مي توان به مقاومت بالا در برابر رطوبت، حرارت و سايش اشاره كرد. تنوع رنگ ام دي اف ملامينه ، طرح ام دي اف ملامينه و قيمت ورق ام دي اف ملامينه از ديگر ويژگي هاي ام دي اف ملامينه مي باشد. ام دي اف روكش ملامينه نسبت به ورق ام دي اف هايگلاس از نظر اقتصادي بسيار ارزانتر است زيرا روكش هايگلاس نسبت به ملامينه گران قيمت تر مي باشد. از كاربردهاي ام دي اف ملامينه مي توان به ساخت كمد ام دي اف ملامينه و كابينت ام دي اف ملامينه اشاره كرد. توجه داشته باشيد ام دي اف ملامينه براق نوع خاصي از ام دي اف مي باشد كه داراي رنگ هاي براق مي باشد. از محبوب ترين ورق ملامينه مي توان به ام دي اف ملامينه تبريز ، ام دي اف ملامينه پويا و ام دي اف ملامينه ترك اشاره كرد. براي خريد ام دي اف ملامينه و استعلام قيمت ورق ام دي اف و ملامينه مي توانيد با بخش فروش ام دي اف ملامينه ايچوب تماس بگيريد

بازدید : 841
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

نايلكس نام مستعار فيلم هاي توليدي بر پايه پلي اتيلن سنگين (HDPE) مي باشد . اين دسته از فيلم هاي توليدي به نسبت پلي اتيلن هاي سبك داراي انعطاف كم تر ،ضربه پذيري بيشتر ،شكنندگي بالاتر و شفافيت كمتر مي باشد .
فروشگاه هاي مواد غذايي ، ميوه فروشي ها و … بسيار از اين كيسه ها استفاده مي كنند كه به اصطلاح به آنها نايلكس ركابي يا نايلكس دسته دار مي گويند . از آنجاييكه نوع مواد نايلكس داراي كششي بسيار بالاي مي باشد در صورتيكه باري خارج از ظرفيت كيسه درون آن قرار گيرد ، كيسه كشيده شده و بر خلاف مواد نايلوني پاره نمي شود .

همچنين دستگاه هاي توليد نايلكس اين امكان را ايجاد مي كنند كه بتوان كيسه اي با ضخامت بسيار پايين توليد نمود . براي مثال نايلون نان يا نايلون اتوشويي ها به دليل اينكه بار سنگيني را حمل نمي كنند بسيار نازك توليد مي شوند .

كيفيت كيسه هاي نايلكس در حوزه قابل بررسي مي باشد .
مورد اول كيفيت دوخت اين گونه كيسه هاست . يكي از محصولات معروف حوزه نايلكس كيسه هاي ركابي مي باشد كه بيتشر در سوپرماركت ها ، فروشگاه ها ، ميداين تروبار و غيره استفاده مي شود .

با توجه به نياز روز افزون بازار در خانه هاي ايراني و جايگاه ظروف يك بار مصرف در مصارف خانگي رشد چشمگيري پيدا كرده و توسط نايلكس آرماني ميتوانيد محصولات خريداري شده را در آن قرار دهيد. قيمت نايلكس عمده كه توسط شركت آرماني تهيه شده است بسيار مناسب بوده و قيمت ها با توجه به انواع مصرف شما متغيير ميباشد در مجموعه آرماني شما براحتي ميتوانيد ظرفو يك بار مصرف درب دار را با قيمتي مناسب خريداري كنيد.

اين كيسه ها به دليل اينكه مي بايست وزن بالايي را حمل كنند ، مي بايست داراي دوخت بسيار محكمي در انتهاي دهانه خود باشند . گاها برخي از توليدكنندگان براي افزايش سرعت دستگاه هاي دوخت خود اقدام به بالابردن دور دستگاه مي كنند كه نتيجه آن سوختگي دوخت و غيرمقاوم بودن آن است .

مورد دوم شفافيت و استقامت خود جنس مي باشد . يكي از پارامتر هايي كه نقش اساسي در شفافيت محصولات نايلكسي را دارد ، ميزان ناخالصي استفاده شده در مواداوليه مي باشد . اين ناخالصي علاوه بر اينكه باعث كدر تر شدن محصول مي شود ، مي تواند باعث كاهش شديد كيفيت جنس گردد كه در برخي از موارد منجر به پاره شدن بدنه كيسه مي شود .

امروزه از مواد نايلكسي در بسياري از صنايع ديگر استفاده مي شود كه به عنوان مكمل به مواد اصلي افزوده مي شود و سبب استحكام محصول توليدي مي شود كه مجال بازگو كردن آن در اين پست نمي گنجد .

عمده كاربرهاي نايلكس عبارنتد از :

انواع كيسه هاي حمل ميوه و مواد غذايي
انواع كيسه هاي فريزري
سفره هاي يكبار مصرف
دستكش هاي يكبار مصرف
كيسه نوني (نايلون نان)
نايلون اتوشويي – سلفون خشكشويي

كارخانه توليدي سلفون وحيد با بيش از ۴۰ سال سابقه و حسن انجام كار با دارا بودن دستگاه هاي بروز و نيروي انساني آموزش ديده آماده توليد و فروش نايلكس ، كيسه هاي فريزري ، نايلون نان و كيسه هاي لاندري موردنياز شما عزيزان رادر اين حوزه مي باشد .
اين محصول قابل عرضه در ۲ مدل رول و فله مي باشد كه متناسب با نياز مشتري قابل توليد مي باشد . امروزه كيسه هاي فريزري رولي در عرصه رقابت با كيسه هاي فريزري عادي پيشتاز بوده و به زودي جايگزين اين كيسه ها مي گردند .

ظروف يكبار مصرف درب دار پلاستيكي بيشتر در بخش توليد و يا اغذيه فروشي‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد و همچنين در مجالس هاي مختلف از جمله مهماني مجالس شادي و غم به طور كامل مورد استفاده قرار ميگيرد و به دليل اينكه افراد براي راحتي خود استفاده كنند از اين ظروف يك بار مصرف استفاده ميكنند. اين محصولات داراي درب‌هاي با قابليت پلمپ هستند كه غذا را براي مدت طولاني‌تري تازه نگاه مي‌دارد. ظروف پلاستيكي باريك و كم حجم بسيار مناسب براي حمل سالاد و قطعات كيك مي‌باشند؛ در حاليكه ظروف ضخيم‌تر و با حجم بيشتر براي ذخيره پاستا و ميوه‌هاي اسلايس شده مناسب است.
نقاط قوت ظروف يكبار مصرف پلاستيكي
به شدت تطبيق‌پذير و چند منظوره مي‌باشد.
مقاوم در برابر سرريز شدن محصول و يا شكستن و خم شدن ظرف
داراي قابليت استفاده مجدد و بازگشت به طبيعت
قابل استفاده در ماكروويو و ماشين ظرفشويي
داراي قابليت تازه نگاه داشتن غذا به مدت طولاني‌تر نسبت به ظروف يكبار مصرف آلومينيوم و پلي استيرن

ظروف يكبار مصرف گياهي (بيوپلاستيك)

امروزه ظروف يكبار مصرف بيوپلاستيك موج جديدي در صنعت صنايع غذايي به شمار مي‌روند. بيوپلاستيك‌ها كه بهPLA شناخته شده‌اند، از مواد اوليه گياهي و تجديدپذير مانند ذرت و گياهان ديگر ساخته شده‌اند. اين ظروف به عنوان جايگزيني غيرسمي براي ظروف يكبار مصرف استيروفوم و ساير محصولات تجديدناپذير شناخته شده‌اند. ظروف بيوپلاستيك در انواع فنجان‌ها، درب‌ها و در طرح‌هاي تاشو موجود مي‌باشند.
نقاط قوت ظروف يكبار مصرف گياهي
غذا را به مدت طولاني‌تري نسبت به استيروفوم و يا پلاستيك تازه نگاه مي‌دارد.
تلاش در راستاي حفظ محيط‌زيست را به مشتريان يادآوري مي‌كند.
نسبت به محصولات پلاستيك و يا استيروفوم انرژي كمتري در روند توليد نياز دارد.
دوستدار محيط‌زيست
در انواع ظروف يكبار مصرف و بيرون‌بر، ظروف غذاخوري و ظروف و كيسه‌هاي قابل حمل موجود مي‌باشد.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 272
  • بازدید سال : 5620
  • بازدید کلی : 1827476
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه